Project Management Officer (PMO)| 40 uur | Zuid-Holland

Deel deze vacature

Je volgende stap in het vak PMO? Voor een grote gemeente in de provincie Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een ervaren Project Management Officer voor ondersteuning en advies bij projecten en programma’s.

De organisatie

Onze opdrachtgever is een grote gemeente in de provincie Zuid-Holland. Je komt voor de duur van dit project in dienst bij Promista. Na verloop van tijd zou het kunnen dat je overgaat naar onze opdrachtgever om daar je carriere te vervolgen.

De functie

Als project management officer ondersteun en adviseer je project- en programmamanagers bij de inrichting, bemensing, administratieve kwaliteitsbewaking en rapportages. Je bent in basis een generalist, die werkt naar het evenbeeld van de project- en programmamanager.

Jij:

  • Hebt de focus liggen op de besturing van projecten op Geld, Organisatie, Tijd, Risico, Informatiem Communicatie en Kwaliteit (GOTRICK).
  • Richt je op de tweede lijn van het project (de organisatie van de backoffice).
  • Ondersteunt en adviseert over projecten en projectinrichting.
  • Bewaakt de kwaliteit.
  • Draagt zorg voor relevante projectdocumenten zoals projectplannen, offertes, voortgangsrapportages, correspondentie, uienramingen, opdrachten en andere beslisdocumenten.
  • Bent op de hoogte van de formele procedures.
  • Kent de mensen in de gemeentelijke organisatie.
  • Houdt van ordening, transparantie en overzicht.
  • Zorgt voor de resourceplanning op de projecten.
  • Neemt aanvragen voor projectresources in behandeling, adviseert en ondersteunt.
  • Maakt en ontwikkelt rapportages.

Wat verwachten we van jou?

De omgevings- en resultaatgerichte PMO’er die wij zoeken beschikt over minimaal een hbo-diploma en ervaring in een soortgelijke functie. Je beschikt over een zakelijke, flexibele en klantgerichte werkhouding. Verder zoeken wij een echte verbinder met goede contactuele eigenschappen. 

Verder heb je:

  • Een afgeronde HBO-opleiding.
  • Een certificaat Prince2 of IPMA.
  • Minimaal 4 jaar werkervaring (opgedaan in de afgelopen 6 jaar) met projectadministratie, financiële administratie, projectrapportages, projectbeheersing en capaciteits- en resourceplanning.
  • Geavanceerde systeemkennis van Excel (kennis van geavanceerde formules en functies, analyseren met draaitabellen, grafieken en draaigrafieken).
  • Systeemkennis van MS Office Suite.

Meer weten?

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met René Bosschers via rbosschers@promista.nl of telefonisch op 06 42 12 47 15.

Is deze functie je op het lijf geschreven en wil je liever meteen solliciteren? Graag! 

Stuur dan je CV en motivatie (in Word) naar  rbosschers@promista.nl

We hopen snel iets van je te horen!  

Onze sollicitatieprocedure

1. Mooie vacature gevonden?

Stuur ons je CV en motivatie.

2. Telefonisch kennismaken

Wij nemen contact met je op en gaan telefonisch in gesprek.

3. Onze opdrachtgever

Je gaat op gesprek bij onze opdrachtgever.

4. Bevestiging van de opdracht

Jij blij en opdrachtgever blij? Dan zetten wij de afspraken op papier.

Vragen?

Rene Bosschers
Accountmanager


 rbosschers@promista.nl


  06 42 12 47 15

Ronald Permentier
Accountmanager


  rpermentier@promista.nl


  06 15 09 45 70

Staat jouw droombaan er niet tussen?

Geen nood. Meld je aan voor onze vacature-alert en ontvang alle nieuwe vacatures direct in je inbox. 
Graag gedaan!

* verplicht
Welke mails wil je van ons ontvangen?

Niemand houdt van spam.
Daarom gebruikt Promista jouw gegevens alleen om je de e-mails van jouw keuze te sturen. Verder niets. 
Lees hier onze privacy policy.